Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

1. Základní ustanovení

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem

služeb a prodávajícím produktů (služby uvedené na www.studio-labeaute.cz v provozovně

Masarykovo nám.14,Protivín, kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.

Provozovatel poskytuje kosmetické služby na základě platného živnostenského oprávnění a

dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem. Objednáním

konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, e-

mailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami

provozovatele. Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu

nevyužít.

2. Objednávka služeb

Termín návštěvy

Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.

Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s

uzavřením smlouvy (náklady na telefonní hovory, internetové připojení) si hradí zákazník

sám.

Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, e-mailem,

online rezervačním systémem). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou a je

považován za uzavření smlouvy o poskytování služeb. Tato smlouva se uzavírá v českém

jazyce.

Přeobjednání

Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na objednané ošetření dostavit, informujte o tom

předem telefonicky (tel.: 777932560) e-mailem (e-mail: zaneta.navratilova2012gmai.com),

nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření.

Nedostavíte-li se opakovaně na objednanou službu bez omluvy minimálně 24 hodin předem,

vyhrazujeme si právo takového zákazníka vyřadit z databáze zákazníků a na další ošetření

neobjednat.

Předčasný příchod

K čekání jsou v naší provozovně určeny prostory čekárny. Prosíme Vás, abyste nepřicházeli

na

ošetření dříve než 15 minut před plánovaným ošetřením. Prosíme Vás o ohleduplnost,

pokud probíhá ošetření jiné klientky.

Pozdní příchod

Dostavíte-li se se zpožděním po dohodnutém termínu, bude objednaná služba provedena ve

zkráceném rozsahu, tak že skončí v původně stanoveném čase. Berte prosím na vědomí,

že u některých služeb kratšího časového rozsahu výše uvedené aplikovat nelze a pokud

přijdete s více než 15 minutovým zpožděním, k čerpání služby již dojít nemusí. Zkrácení

služby nebo neprovedení služby z důvodu pozdního příchodu zákazníka nemá vliv na cenu

objednané služby. Cena služby je účtována podle objednané služby.

Dárkové poukazy

Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez

omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na

nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu.

Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na služby na poukaze uvedených, nelze ho využít na

nákup produktů. Dárkový poukaz lze plně vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je

vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na

poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky. Na

ošetření hrazené dárkovým poukazem je nezbytné se objednat minimálně 14 dní předem,

jinak nejsme schopni garantovat termín do konce platnosti poukazu.

Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti.

Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován

pro platbu. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.

Dárkový poukaz je nezbytné přinést na ošetření.

Odmítnutí služby

Služba může být odmítnuta v těchto případech:

a) zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření

b) zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek

c) zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy

d) zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu

e) zákazník se během objednání nebo služby vyjadřuje nepřístojným způsobem, působí

hluk, uráží poskytovatele služeb nebo obtěžuje svými projevy chování ostatní zákazníky

salonu

f) u zákazníka se v minulosti potvrdila alergická reakce související s použitím materiálů,

které se při poskytování služby běžně používají. Zákazník je povinen na tuto skutečnost

provozovatele služeb s dostatečným předstihem upozornit (při objednání služby) a tato

skutečnost nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené služby.

Osobní věci a cennosti

Osobní věci je zákazník povinen si vzít s sebou do kabiny, kde je poskytována služba, za

případné ztráty věcí zákazníka před, během a po ošetření a za věci odložené v prostoru

čekárny nebo recepce salon neručí.

Ceníky

Ceníky jsou k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele

www.studio-labeaute.cz Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od

pondělí do neděle.

Nejsme plátci DPH.

Prodej produktů

Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a

zákonným způsobem.

3. Reklamace služeb

Reklamace se uplatňuje před zaplacením služby. Ve výjimečném případě může zákazník

uplatnit reklamaci později. Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a

hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením

provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě

bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi. Vzor

reklamačního protokolu je k dispozici na vyžádání. Podnikatel se vyjádří k reklamaci

nejpozději do 30 dní od uplatnění reklamace.

4. GDPR

Osobní údaje shromažďujeme z titulu oprávněného zájmu. Pokud požadujete Vaše osobní

údaje vymazat z naší databáze, prosím informujete nás osobně po předchozí dohodě.

Požadavek na výmaz Vašich údajů je nezbytné podat písemně na adrese provozovny.

5. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel

právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č.

634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré

podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní

inspekce www.coi.cz

Platnost a účinnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.1.2024

V případě objednání, klient souhlasí s obchodními podmínkami.